02 octombrie 2023
PROGRAMUL OPERAȚIONAL COMPETITIVITATE 2014-2020
Axa prioritară 4 – Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și asupra pregătirii unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei
Prioritatea de investiții – Sprijinirea capacității IMM-urilor de a crește pe piețele regionale, naționale și internaționale și de a se angaja în procesele de inovare
Granturi pentru investiții în retehnologizare acordate IMM-urilor pentru refacerea capacității de reziliență, sub formă de ajutor de stat
Acţiunea 4.1.1 Investiţii în activităţi productive – ajutor de stat
Cod SMIS: 158986
Nume proiect: ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU CONSTRUCTIA DE PODURI SI TUNELE LA SC RIMAN TEN SRL
Data semnare: 12.12.2022
Data finalizare proiect: 31.12.2023
Număr înregistrare: (numărul contractului de finanțare încheiat între MIPE și beneficiar) 91/12.12.2022
Nr. 1/02.10.2023
Anunț de participare
pentru selecția de oferte in vederea atribuirii contractului avand ca obiect
atribuirea contractelor DE FURIZARE UTILAJE: INCARCATOR MULTIFUNCTIONAL 50.21, MIDI EXCAVATOR, INCARCATOR FRONTAL COMPACT, BULDOEXCAVATOR, AUTOUTILITARA EcoBlue Hybrid” NEELIGIBILA, camion 8×4 hibrid si pachet digital. in cadrul proiectului „ ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU CONSTRUCTIA DE PODURI SI TUNELE LA SC RIMAN TEN SRL “
finantat prin:
PROGRAMUL OPERAȚIONAL COMPETITIVITATE 2014-2020
Axa prioritară 4 – Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și asupra pregătirii unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei
Prioritatea de investiții – Sprijinirea capacității IMM-urilor de a crește pe piețele regionale, naționale și internaționale și de a se angaja în procesele de inovare
Granturi pentru investiții în retehnologizare acordate IMM-urilor pentru refacerea capacității de reziliență, sub formă de ajutor de stat
Acţiunea 4.1.1 Investiţii în activităţi productive – ajutor de stat Cod SMIS: 158986
Contract de finantare nr. 91/12.12.2022
Stimate Domn / Doamna,
Societatea comerciala SC RIMAN TEN SRL cu sediul Alba Iulia str. LA RECEA, nr. 30, Municipiul Alba Iulia, jud. Alba, cod postal 510244, România, tel: 0755528424 va invita sa participați la Procedură competitivă pentru atribuirea contractelor de furnizare UTILAJE: INCARCATOR MULTIFUNCTIONAL 50.21, MIDI EXCAVATOR , INCARCATOR FRONTAL COMPACT, BULDOEXCAVATOR, AUTOUTILITARA EcoBlue Hybrid” NEELIGIBILA, camion 8×4 hibrid si pachet digital. in cadrul proiectului „ ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU CONSTRUCTIA DE PODURI SI TUNELE LA SC RIMAN TEN SRL “cod SMIS: 158986
proiect cofinantat prin PROGRAMUL OPERAȚIONAL COMPETITIVITATE 2014-2020
Axa prioritară 4 – Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID- 19 și al consecințelor sale sociale și asupra pregătirii unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei
Prioritatea de investiții – Sprijinirea capacității IMM-urilor de a crește pe piețele regionale, naționale și internaționale și de a se angaja în procesele de inovare
Granturi pentru investiții în retehnologizare acordate IMM-urilor pentru refacerea capacității de reziliență, sub formă de ajutor de stat
Acţiunea 4.1.1 Investiţii în activităţi productive – ajutor de stat
Obiectul contractului furnizare UTILAJE: INCARCATOR MULTIFUNCTIONAL 50.21, MIDI EXCAVATOR , INCARCATOR FRONTAL COMPACT, BULDOEXCAVATOR, AUTOUTILITARA EcoBlue Hybrid” NEELIGIBILA, camion 8×4 hibrid si pachet digital.
Impartit in loturi dupa cum urmeaza:
LOT 1:
Activitati / Cheltuieli |
Descrierea cheltuielii |
Achiziție |
UM |
Cantitate |
Pret unitar (fara TVA) (lei) |
Valoare estimate totala (fără TVA) |
INCARCATOR MULTIFUNCTIONAL 50.21 |
achzitionarea unui incarcator multifunctional care asigura posibilitatea lucrarii la inaltime la lucrarile de consolidare a podurilor sau de constructie |
incarcator multifunctional |
buc |
1 |
1,104,513.90 |
1,104,513.90 |
LOT 2:
Activitati / Cheltuieli |
Descrierea cheltuielii |
Achiziție |
UM |
Cantitate |
Pret unitar (fara TVA) (lei) |
Valoare totala (fără TVA) |
MIDI EXCAVATOR |
escavatorul va fi folosit la lucarile de structura pentru poduri si tuneluri |
midi escavator |
buc |
1 |
477,811.74 |
477,811.74 |
INCARCATOR FRONTAL COMPACT |
Incarcatorul este utilizat la lucrarile de poduri si tuneluri atat pentru manevrarea naterialelor cat si pentru incarcarea masinilor de transport |
incarcator frontal compact |
buc |
1 |
369,229.75 |
369,229.75 |
buldoescavator |
se va utiliza la lucari de apare pentru poduri si tuneluri |
buldoescavator |
buc |
1 |
403,074.59 |
403,074.59 |
LOT 3:
Activitati / Cheltuieli |
Descrierea cheltuielii |
Achiziție |
UM |
Cantitate |
Pret unitar (fara TVA) (lei) |
Valoare totala (fără TVA) |
AUTOUTILITARA EcoBlue Hybrid neeligibil |
se va achizitiona o autouitilitara pentru transportul pe santier a materialelor necesare in lucarile de poduri si tunele |
autoutilitara |
buc |
1 |
161,548.30 |
161,548.30 |
LOT 4:
Activitati / Cheltuieli |
Descrierea cheltuielii |
Achiziție |
UM |
Cantitate |
Pret unitar (fara TVA) (lei) |
Valoare totala (fără TVA) |
autocamion HYBRID |
se va folosii pentru transportul pamantului rezultat in urma sapaturilor la lucrari de poduri si tuneluri |
autocamion electric |
buc |
1 |
574,152.60 |
574,152.60 |
LOT 5:
PACHET DIGITAL
Activitati / Cheltuieli |
Descrierea cheltuielii |
Achiziție |
UM |
Cantitate |
Pret unitar (fara TVA) (lei) |
Valoare totala (fără TVA) |
Valoare TVA (lei) |
laptopuri |
se va folosii atat pentru urmarirea utilajelor cat si pentru realizarea devizelor de lucrarii si urmarirea realizarii proiectului conform planselor |
laptopuri |
buc |
4 |
24,328.50 |
97,314.00 |
18,489.66 |
ploter |
se va achizitiona in vederea scanarii si listarii planselor pentru faza de executie a proiectului |
ploter |
buc |
1 |
87,582.60 |
87,582.60 |
16,640.69 |
monitor curbat de mari dimensiuni |
monitor |
buc |
2 |
9,731.40 |
19,462.80 |
3,697.93 |
|
imprimanta multifunctionala |
imprimarea si multiplicarea proiectelor |
imprimanta multifunctionala |
buc |
1 |
44,804.73 |
44,804.73 |
8,512.90 |
achizitie program devize |
este necesar pentru realizarea ofertelor pastrarea bazelor de date cu costurile urmarirea situatiilor de lucrari pe masura executiei lucrarilor |
achizitie soft devize |
buc |
1 |
66,076.21 |
66,076.21 |
12,554.48 |
soft proiectare |
prin achizitia softului se verifica cotele proiectuluis si se realizaeaza eventualele modificari pe parcursul executiei |
soft proiectare |
buc |
1 |
69,861.72 |
69,861.72 |
13,273.73 |
TOATE VALORILE SUNT VALORI ESTIMATIVE FARA TVA
Durata contract: Contractul va fi in vigoare pe intreaga perioada de implementare a proiectului„
ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU CONSTRUCTIA DE PODURI SI TUNELE LA SC RIMAN TEN SRL “cod SMIS: 158986.
Valoarea estimată a contractelor: Conform Notei justificative privind determinarea valorii estimate a contractului de furnizare – UTILAJE: INCARCATOR MULTIFUNCTIONAL 50.21, MIDI EXCAVATOR, INCARCATOR FRONTAL COMPACT, BULDOEXCAVATOR, AUTOUTILITARA EcoBlue Hybrid” NEELIGIBILA, camion 8×4 hibrid si pachet digital este dupa cum urmeaza:
incarcator multifunctional |
se achizitioneaza incarcator pentru lucru la inaltime |
42418900- 8 |
Furnizare |
1,104,513.90 |
Lei |
midi escavator |
escavator mediu |
43262100- 8 |
Furnizare |
477,811.74 |
Lei |
incarcator frontal compact |
incarcator frontal |
42418910- 1 |
Furnizare |
369,229.75 |
Lei |
buldoescavator |
buldoescavator |
43211000- 5 |
Furnizare |
403,074.59 |
Lei |
Autoutilitara neeligibila |
autoutilitara hibrid |
34131000- 4 |
Furnizare |
161,548.30 |
Lei |
autocamion electric |
autocamion electric |
34142300- 7 |
Furnizare |
574,152.60 |
Lei |
laptopuri |
laptopuri |
30213100- 6 |
Furnizare |
97,314.00 |
Lei |
ploter |
ploter |
30232110- 8 |
Furnizare |
87,582.60 |
Lei |
monitor |
monitor |
33195100- 4 |
Furnizare |
19,462.80 |
Lei |
imprimanta multifunctionala |
copiator imprimanta |
30121400- 7 |
Furnizare |
44,804.73 |
Lei |
achizitie soft devize |
soft devize |
48461000- 7 |
Furnizare |
66,076.21 |
Lei |
soft proiectare |
soft proiectare |
48461000- 7 |
Furnizare |
69,861.72 |
Lei |
Valorile de mai sus sunt (fara TVA).
Defalcarea pe capitole bugetare este urmatoarea:
2.1 |
Cheltuieli cu utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu şi fără montaj, inclusiv IT C, tehnologii software, dotări independente – care cuprind cheltuielile pentru achiziţionarea utilajelor şi echipamentelor tehnologice, a celor incluse în instalaţiile funcţionale, inclusiv Cheltuielile aferente montajului utilajelor tehnologice şi al utilajelor incluse în instalaţiile funcţionale, inclusiv reţelele aferente necesare funcţionării acestora |
2,354,629.98 |
2.2 |
Cheltuieli cu achiziţionarea de echipamente tehnologice, utilaje, instalaţii de lucru, mobilier, echipamente informatice, birotică, de natura mijloacelor fixe |
249,164.13 |
2.3 |
Cheltuieli cu achiziţionarea de mijloace de transport auto care sunt necesare activităţii de producţie/servicii, transport şi distribuţie, cu excepţia mijloacelor de transport care sunt aferente activităţii administrative sau nu sunt în legătură cu obiectul cererii de finanţare |
0.00 |
2.4 |
Cheltuieli cu achiziţionarea de instalaţii/echipamente specifice în scopul obţinerii unei economii de energie |
0.00 |
2.5 |
Cheltuieli pentru montajul utilajelor tehnologice şi efectuarea reţelelor aferente, se pot include şi cheltuieli cu racordarea utilităţilor necesare obiectivului – cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului |
0.00 |
3.1 |
Cheltuieli cu achiziţionarea de active necorporale brevete, licenţe, mărci comerciale, programe informatice, alte drepturi şi active similare |
135,937.93 |
Sursa de finanțare: contribuție proprie si ajutor financiar nerambursabil in cadrul PROGRAMUL OPERAȚIONAL COMPETITIVITATE 2014-2020
Axa prioritară 4 – Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID- 19 și al consecințelor sale sociale și asupra pregătirii unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei
Prioritatea de investiții – Sprijinirea capacității IMM-urilor de a crește pe piețele regionale, naționale și internaționale și de a se angaja în procesele de inovare
Granturi pentru investiții în retehnologizare acordate IMM-urilor pentru refacerea capacității de reziliență, sub formă de ajutor de stat
Acţiunea 4.1.1 Investiţii în activităţi productive – ajutor de stat.
Procedura aplicata: Procedură competitivă conform prevederilor Ordinului Ministerului Fondurilor Europene Nr. 1284/2016, privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanţilor/beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanţate din fonduri europene.
Criteriul de atribuire: oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului cu respectarea in întregime a condițiilor tehnice minimale menționate in specificațiile tehnice si in Documentația de atribuire. Daca ofertele depuse vor conține caracteristici superioare acestor caracteristici minimale, ele vor fi luate in considerare in procesul de evaluare in măsura in care aceste caracteristici duc la o creștere a productivității si/sau o creștere a calitatii produsului final.
Oferta depusa trebuie sa contina:
• Documentele care atesta îndeplinirea criteriilor de calificare si/sau selectie;
• Propunerea tehnica;
• Propunereafinanciara.
Limba de redactare a ofertei: Ofertantii depun ofertele redactate in limba romana sau orice alta limba de circulație internationala. Documentele redactate in alta limba decat limba romana vor fi insotite in mod obligatoriu de traducere in limba romana.
Perioada de valabilitatea ofertei: minim 30 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Moneda de întocmirea ofertei financiare: RON sau EURO.
• LEI, pentru ofertantii persoane juridice/fizice romane/straine;
• EURO, pentru ofertantii persoane juridice/fizice straine.
• Taxa pe valoare adaugata va fi evidentiata separat.
• Echivalarea ofertelor financiare, in vederea compararii acestora se face la cursul valutar BNR etalon de la data ofertei.
Nu se accepta oferte alternative.
Nu se accepta oferte parțiale exceptand divizarii pe loturi.
Nu se accepta actualizarea prețului contractului de furnizare. Prețul este ferm pe toata durata de valabilitate a contractului.
Transmiterea de oferte vagi/generice sau nerespectarea/neîndeplinirea cerințelor tehnice minime va atrage după sine respingerea ofertei.
Nu vor fi acceptate alte oferte decât pentru echipamentele solicitate.Adresa la care se depun ofertele: SC RIMAN TEN SRL Regiunea Centru Alba str. LA RECEA, nr. 30,
Municipiul Alba Iulia, jud. Alba, cod postal 510244, România tel: 0755528424
Locația de implementare a proiectului: strada Emil Racovita nr.56 Alba Iulia, jud. Alba, România.
Data limita pentru solicitarea clarificărilor: 09.10.2023, ora 18:00
Informatii suplimentare/clarificari pot fi obtinute numai in baza unei solicitari scrise, inregistrate atat la solicitant, cat si la achizitor, transmise prin e-mail la adresa: rimanten2021@gmail.com, sau depusa personal la urmatoarea adresa: Sediul societatii Alba str. LA RECEA, nr. 30, Municipiul Alba Iulia, jud. Alba, cod postal 510244.
Data limita pentru transmiterea răspunsului la clarificări de către achizitor: 12.10.2023, ora 18:00
Data limita pentru depunerea ofertelor: 14.10.2023, ora 18:00
Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 14.10.2023, ora 20:00
la Sediul societății Alba str. LA RECEA, nr. 30, Municipiul Alba Iulia, jud. Alba, cod postal 510244.
La ședința de deschidere a ofertelor pot participa reprezentanții ofertanților, prezentând împuternicire in acest sens, in cazul in care persoana ce dorește sa participe nu este reprezentantul legal al societății, conform actului constitutiv.
In conformitate cu Ordinul ministrului fondurilor europene nr. 1284/2016 nu exista obligativitatea organizării unei ședințe de deschidere a ofertelor.
Data limita pentru finalizarea evaluării ofertelor: 15.10.2023
Data limita pentru semnarea contractului: In termen de maxim 5 zile calendaristice de la finalizarea evaluării ofertelor.
Specificațiile tehnice, condițiile si criteriile de evaluare a ofertelor, precum si toate celelalte informații necesare se gasesc in Documentația de atribuire atașata.
Pentru informații suplimentare va puteți adresa Nanu Gheorghe – Responsabil Procedura in cadrul societatii SC RIMAN TEN SRL, tel. 0755528424, e-mail: rimanten2021@gmail.com
Așteptam oferta dumneavoastră, pana la termenul limita menționat anterior, la sediul societății noastre.